Voor 20:00 besteld? Zelfde dag verzonden | Gratis verzending vanaf €30,-

Retourneren is eenvoudig en kan altijd!

Lees hieronder de voorwaarden.

 

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Je kunt bij favorees.nl altijd de producten retourneren. Zorg er hierbij wel voor dat het item in de originele staat bij ons wordt aangeboden.

Retourproces

Retourzendingen kunnen worden aangevraagd middels het volgende retourformulier (download). Stuur deze volledig ingevuld naar:

Favorees.nl
Tollensstraat 79
2513 GC Den Haag

Tip: verstuur retourzendingen altijd met track&trace.

Binnen welke termijn moet een artikel geretourneerd worden?

Retouren moeten plaatsvinden binnen 14 dagen, gerekend vanaf de dag van ontvangst van de artikelen.

Hoe ontvang ik het bedrag van mijn retourzending?

Zodra de retourzending goedgekeurd is, ontvang je het retourbedrag op dezelfde manier waarmee je betaald hebt. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen, dienen de artikelen zich in perfecte staat te bevinden en dienen alle etiketten er nog aan te zitten.

Indien je gebruikmaakt van het retourneringsrecht zijn de kosten voor de retourzending voor eigen rekening.

Wanneer ontvang ik het bedrag van mijn retourzending?

Nadat je retourzending is goedgekeurd, ontvang je een e-mail met de bevestiging dat het retourbedrag binnen 14 dagen na ontbinding op je rekening zal worden bijgeschreven.

Houd er rekening mee dat terugbetalingen op je creditcard afhankelijk is van jouw bank/kredietinstelling.

Wat moet ik doen als het retourbedrag niet correct is?

Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@favorees.nl. Wij zullen het probleem zo snel mogelijk oplossen.

Je wettelijke garantie

Indien de voorwaarden niet in overeenstemming zijn met de overeenkomst, zullen we de toepasselijke wettelijke garantie inzake conformiteit van de goederen naleven.

Favorees.nl behoudt zich het recht voor om retourzendingen die buiten de gestelde termijn zijn aangemeld of verstuurd, of artikelen die niet in dezelfde staat verkeren als waarin ze zijn verstuurd, te weigeren.

Mocht je vragen hebben over het retourproces, dan kun je contact opnemen met de klantenservice via klantenservice@favorees.nl